Hieronder treft u de lijst met codes die u kunt gebruiken om diverse zaken in te regelen in de telefooncentrale voor Nederlandse nummers. In de praktijk zullen voornamelijk de laatste twee codes gebruikt worden. Voicemail berichten worden automatisch naar het door u opgegeven mail adres verstuurd.
Vervang in de onderstaande lijst XXXX door het interne nummer van de gebruiker, wachtrij of huntgroep.
- *10*XXXX Gebruiker XXXX inloggen
- *11 Huidige gebruiker uitloggen zonder wachtwoord (Indien enabled)
- *11*XXXX Gebruiker XXXX uitloggen
- *13 Horen wie er is ingelogd
- *19*XXXX Bel de telefoonlijn
- *40 Log de agent in in alle wachtrijen van toepassing
- *40*XXXX Log de Agent in in wachtrij XXXX
- *41* Log de agent uit uit alle wachtrijen van toepassing
- *41*XXXX Log de Agent uit uit wachtrij XXXX
- *42 Pauzeer de agent in alle wachtrijen van toepassing
- *42*XXXX Pauzeer de agent in wachtrij XXXX
- *43* Hef de pauzering voor de agent op in alle wachtrijen van toepassing
- *43*XXXX Hef de pauzering op voor de agent in wachtrij XXXX
- *86* Voicemail (instellingen) voor de huidige gebruiker
- *87*XXXX Voicemail (instellingen) voor gebruiker of huntgroep