Virtuele telefooncentrale
Als vooruitstrevende ondernemer gaat u graag met de tijd mee. U houdt de concurrent scherp in de gaten en u wordt enthousiast van tijdbesparende en innovatieve oplossingen op het gebied van werk en ondernemen. Waarom zou u uw kostbare tijd dan nog langer verspelen aan dure telefoonoplossingen, die eigenlijk niks lijken op te lossen? Voor zowel de kleine als grote ondernemer heeft ADD Telecom een virtuele telefooncentrale ontwikkeld. Nooit meer gebonden zijn aan een telefoonnummer dat aan uw locatie vastzit, geen ingewikkelde bekabeling door uw bedrijf en vooral geen hoge kosten meer.
Wat is het?
Een virtuele telefooncentrale van ADD Telecom is hetzelfde als een ‘Hosted VoIP’ (Voice over IP). Deze ontwikkeling maakt het mogelijk om telefoongesprekken voortaan niet meer via de normale telefoonlijn te laten verlopen, maar via het internet. Nog nooit eerder was het mogelijk om voor zowel data-, internet- als spraakverkeer dezelfde verbinding te gebruiken. Het gebruik van een virtuele telefooncentrale van ADD geeft u een aantal voordelen ten opzichte van een reguliere telefoonverbinding:
U bespaart kosten. Altijd een uitstekende verbinding. Er geen speciaal beheer nodig. Het uitvoeren van upgrades is overbodig. Ook het bijhouden van een back-up behoort tot het verleden. Geen ingewikkelde bekabeling meer, eenvoudig aan te leggen. Wanneer uw bedrijf groeit, groeit de virtuele telefooncentrale mee. Thuis- of flexwerken wordt makkelijker.